آشنایی با مزایای اینویزالاین

آشنایی با مزایای اینویزالاین
دسته: مجله دندانپزشکی تگ: نظرات: 0 0 تاریخ انتشار: شهریور ۲۳, ۱۳۹۸

آشنایی با مزایای اینویزالاین

اینویزالاین در واقع یکی از روش‌های ارتودنسی برای مرتب کردن دندان‌ها و به دست آوردن لبخندی زیبا است که با استفاده از الاینرهای شفاف انجام می‌شود. اما از کجا بفهمیم که اینویزالاین نسبت به بریس‌های فلزی معمولی، بریس‌های سرامیکی یا بریس‌های زبانی انتخاب مناسب‌تری برای ارتودنسی است؟ در ادامه به مزایای استفاده از اینویزالاین اشاره می‌کنیم تا متوجه شوید برای ارتودنسی از کدام روش باید استفاده کنید.
اینویزالاین برای اکثر افرادی که نیاز به ارتودنسی دارند مناسب است، اما برای اینکه اطمینان پیدا کنید کدام روش برای شما مناسب‌تر است بهتر است قبل از هر چیز به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. با توجه به برنامه درمانی، شما بین ۱۰ تا ۴۰ الاینر شفاف اینویزالاین دریافت می‌کنید که هفته‌ای یک‌بار باید آن‌ها را تعویض کنید. استفاده از اینویزالاین باعث می‌شود به‌تدریج و با دقت دندان‌های شما با گذشت زمان مرتب شود، این روش به ویزیت‌های کمتری نسبت به بریس‌های معمولی نیاز دارد و نگهداری از آن هم آسان‌تر است. در پایان درمان، شما نیاز به یک نگهدارنده شفاف برای استفاده در شب دارید تا لبخند زیبای خود را حفظ کنید.

مزایای اینویزالاین نسبت به بریس‌ها

مزایای اینویزالاین نسبت به بریس‌ها

  • نگهداری و بهداشت آسان‌تر. شما می‌توانید هنگام غذا خوردن یا مسواک زدن قالب‌های شفاف اینویزالاین را در بیاورید. به این ترتیب احتمال به وجود آمدن لکه‌های سفید روی سطح دندان یا ایجاد پوسیدگی در طول درمان ارتودنسی کمتر می‌شود. به نظر شما خوب نیست در طول درمان ارتودنسی بتوانید همان غذاهای همیشگی را بدون هیچ مزاحمتی میل کنید؟ با اینویزالاین این امر امکان‌پذیر است.
  • زیبایی و راحتی. از آنجایی که قاب‌های اینویزالاین شفاف و تقریباً نامرئی هستند شما بدون نگرانی از اینکه دیگران براکت یا سیم‌های ارتودنسی را در دهان شما ببینند می‌توانید لبخند بزنید و صحبت کنید.
  • مطابقت با سبک زندگی بیشتر افراد. برای مثال اگر برای کار دائماً در سفر هستید یا برای تحصیل به شهر دیگری رفتید نیازی برای ملاقات چندباره با دندان‌پزشک خود ندارید و کافی است چند مجموعه از قالب‌های اینویزالاین را همراه خود داشته باشید. اگر برای مدت زیادی از قالب‌هایی که دارید استفاده کردید و به آخرین مجموعه از قالب‌هایی که در اختیار دارید رسیدید به‌راحتی می‌توانید همان را نگه داشته باشید تا وقتی‌که دوباره امکان ملاقات با دندان‌پزشکتان را پیدا کردید.
  • بدون محدودیت سنی. هیچ محدودیت سنی برای استفاده از اینویزالاین وجود ندارد و حتی بچه‌های ۷ یا ۸ ساله هم می‌توانند از آن استفاده کنند. معمولاً در مشاوره اولیه فرزند شما، در مورد بهترین روش درمان برای شرایط او بحث می‌شود و بهترین تصمیم گرفته می‌شود.
  • بدون نیاز به قالب‌گیری پیش از درمان. متخصصین برای شناسایی از وضعیت دهان از روش دیجیتال ۳ بعدی استفاده می‌کنند. این روش نه‌تنها راحت‌تر است بلکه سریع‌تر و دقیق‌تر هم انجام می‌شود.
  • صرفه‌جویی در زمان. از آنجایی‌که در هر بار مراجعه بین ۳ تا ۶ قالب اینویزالاین به بیمار ارائه می‌شود نیازی به مراجعه پی‌درپی به کلینیک برای دریافت قالب وجود ندارد. به‌طور متوسط هر یک و نیم ماه، یک‌بار نیاز به مراجعه وجود دارد.

تفاوت بین اینویزالاین و سایر الاینرهای شفاف

مهم‌ترین تفاوت بین درمان از طریق اینویزالاین و سایر الاینرهای شفاف مانند Smile Direct Club یا Candid Co مزایایی است که اینویزالاین نسبت به بقیه دارد. برای مثال کارهای بیشتری با اینویزالاین می‌توان انجام داد، زیرا با استفاده از اتصالات شفاف روی دندان می‌توان تنظیمات دقیق‌تری اعمال کرد.
همچنین قالب‌های شفاف اینویزالاین دارای لبه‌های مختلفی هستند که با کارایی بیشتری دندان‌ها را جابجا می‌کند. این قالب‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که سایر برندها فاقد آن هستند. با استفاده از قالب‌های اینویزالاین کنترل بیشتری روی حرکت دندان‌ها وجود دارد و می‌تواند موارد گسترده‌ای و پیچیده‌تری از مشکلات مربوط به ارتودنسی را درمان کرد.
به یاد داشته باشید: ارتودنسی مانند هر درمان پزشکی دیگری نیاز به نظارت تحت نظر یک متخصص ارتودنتیست دارای مجوز پزشکی باید انجام شود تا با چکاپ‌های منظم از صحت و کارایی درمان اطمینان حاصل شود. بنابراین فریب تبلیغات‌ رسانه‌ای را نخورید و درمان خود را حتماً تحت نظر یک متخصص انجام دهید.

استفاده از این تکنولوژی برای اطمینان از درمان موفق

یکی دیگر از مزایای اینویزالاین این است در طول سال‌ها بیماران زیادی از آن استفاده کردند و هم در مواردی که با مشکلات جزئی مواجه بودند هم در موارد حساس استفاده از اینویزالاین موفقیت‌آمیز بوده است.
استفاده از ارتودنسی در واقع سرمایه‌گذاری برای به دست آوردن یک لبخند زیبا است، بنابراین تلاش می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما بهترین نتیجه را از درمان خودتان یا فرزندتان به دست می‌آورید. برای جذاب‌تر کردن مراحل درمان، اینویزالاین یک اپلیکیشن گوشی هوشمند ارائه می‌دهد که مراحل پیشرفت درمان را نشان می‌دهد تا ببینید در طول استفاده از آن چقدر تغییر کرده‌اید. همچنین هنگامی‌که زمان تعویض قالب‌ها فرا برسد اپلیکیشن به شما یادآوری می‌کند.

بنر روش‌های طراحی لبخند

اینویزالاین برای لبخندی زیباتر

روشی عالی است که با دقت و به‌راحتی لبخند زیباتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. تیم متخصصین هنگام مشاوره اولیه به نیازها و خواسته‌های شما دقت می‌کنند تا بهترین روش درمانی را به شما ارائه کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =