۱۴ نکته برای پیدا کردن بهترین دندان‌پزشک

۱۵ نکته برای پیدا کردن بهترین دندان‌پزشک
دسته: مجله دندانپزشکی نظرات: 0 0 تاریخ انتشار: فروردین ۱۹, ۱۴۰۰

۱۴ نکته برای پیدا کردن بهترین دندان‌پزشک

در این مطلب که از طریق مصاحبه با ۳۰ متخصص دندانپزشکی به دست آمده است به ۱۵ نکته مهم در مورد معیارهایی برای پیدا کردن بهترین دندان‌پزشک اشاره می‌کنیم، ابتدا به مهمترین نتایج آماری که از پژوهش انجام شده در این مقاله به‌دست آمده‌اند اشاره می‌کنیم:

  • ۱۱ نفر از ۲۹ متخصص دندانپزشکی، یافتن دندانپزشکی را توصیه کرده‌اند که ادامه تحصیل را در اولویت خود قرار دهد.
  • ۱۰ نفر، دندان‌پزشکانی که به دنبال شیوه‌های جدید دندانپزشکی هستند را توصیه می‌کنند.
  • ۸ متخصص توصیه کرده‌اند دندانپزشکی را انتخاب کنید که به خواسته بیمارانش توجه می‌کند.
  • ۳ نفر توصیه کرده‌اند مطمئن شوید که کل تیم دندانپزشکی از شرایط شغلی خود راضی هستند.
  • ۲ متخصص توصیه کرده‌اند که دندانپزشکی را انتخاب کنید که از به‌روزترین فناوری دندانپزشکی استفاده می‌کند.

۱. آیا دندان‌پزشک شما به دنبال ادامه تحصیلات است؟

دندانپزشکی را انتخاب کنید که به دنبال ادامه تحصیل و ارتقا مهارت‌های بالینی خود باشد. دندان‌پزشکان برتر همیشه برای بهبود مجموعه مهارت‌های بالینی خود در حال سرمایه‌گذاری هستند تا بتوانند جدیدترین تکنیک‌ها را آموزش ببینند و انجام دهند، و آخرین پیشرفت‌های پزشکی را به بیماران خود ارائه دهند، از جمله دندانپزشکی زیبایی پیشرفته، درمان آپنه خواب، کاشت ایمپلنت و انجام روش‌های All-on-4 از موارد رایجی هستند که دندان‌پزشکان در این زمینه‌ها مهارت‌های بیشتری کسب می‌کنند.
دندانپزشکی که متعهد به ادامه تحصیل است، اغلب در کانون‌ها و گروه‌های علمی عضو می‌شود. یکی دیگر از منابع خوب برای پیدا کردن بهترین دندان‌پزشک این است که به این گروها و کانون‌ها مراجعه کنید.
به وب‌سایت‌های کاربردی سر بزنید، برخی از وب‌سایت‌ها مملو از تبلیغات تخفیف، فروش و پیام‌های تبلیغاتی هستند. اما سایت‌های دیگر زمانی را صرف می‌کنند تا واقعاً در مورد دندان‌پزشکان مختلف به شما اطلاع صحیح بدهند و شما را در یافتن بهترین دندان‌پزشک یاری می‌کنند.

از جمله اطلاعاتی که این سایت‌ها ارائه می‌دهند عبارتند از:

دندان‌پزشکان در حال ادامه چه نوع تخصص و مهارتی هستند؟ آیا آن‌ها در سازمان‌ها یا جلساتی علمی شرکت می‌کنند؟ کدام دندان‌پزشک ادامه تحصیل و به‌روز بودن را در اولویت قرار داده و به آن اهمیت می‌دهد.
میزان تحصیلات یک دندان‌پزشک اغلب اوقات مورد توجه بیماران و مراجعین قرار نمی‌گیرد، در حالی که نباید این‌گونه باشد.
به نوع تحصیلات آن‌ها نگاه کنید، صحبت فقط در مورد متخصص پروتز دندان در مقابل دندان‌پزشک عمومی نیست. چه‌بسا که بسیاری از بهترین دندان‌پزشکان جهان دارای تحصیلات دندانپزشکی عمومی هستند. بلکه منظور ما تعهد به ادامه رشد به‌عنوان یک متخصص است. می‌توانید به سایت مطب دندان‌پزشکان مراجعه کنید یا از کارمندان آن‌ها در مورد آموزش پزشک و دستیارانش سؤال کنید.
به دنبال نشانه‌هایی باشید که نشان دهد دندان‌پزشک و اعضای تیمش به دنبال آموزش مداوم خود باشند. ممکن است گواهی‌هایی در سایت یا حتی دیوارهای مطب نصب شده باشد. صنعت دندانپزشکی به‌سرعت در حال تغییر است و متخصصینی که قصد دارند بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه دهند باید در تمام طول زندگی در حال یادگیری مداوم باشند.
بیماران باید به دنبال مطب دندانپزشکی باشند که از آخرین تکنیک‌ها و روش‌های تشخیصی آگاه باشد. هر روزه اطلاعات بیشتری در مورد تشخیص شرایطی مانند مشکلات راه‌های هوایی که می‌توانند پیامدهای عمده‌ای در سلامت کلی داشته باشند، می‌آموزیم. این آگاهی به چگونگی تشخیص و درمان بیماران جوان در مورد پیامدهایی که ممکن است بر سلامتی آن‌ها در طول زندگی تأثیر بگذارد، کمک می‌کند. هنوز همه دندان‌پزشکان از این آگاهی برخوردار نیستند، اما آن‌هایی که این اطلاعات را دارند می‌توانند خدماتی بیشتر از یک دندان‌پزشک معمولی به شما ارائه کنند.
دندانپزشکی طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را در برمی‌گیرد بنابراین یک دندان‌پزشک باید درک همه جانبه‌ای از تخصص‌های مختلف داشته باشد، به این ترتیب بیماران کاملاً تحت مراقبت قرار می‌گیرند. این همچنین بدان معنی است که آن‌ها از روندها و فن‌آوری‌های فعلی که ویزیت دندان‌پزشک را به یک تجربه دل‌پذیرتر تبدیل می‌کنند، آگاه هستند.
رشته دندانپزشکی به‌طور مداوم در حال تکامل است و هر ساله فناوری و تکنیک‌های جدیدی در زمینه دندان‌پزشکی ارائه می‌شود. مهم است که به دنبال فردی بگردید که همواره برای ادامه تحصیل اشتیاق نشان دهد. دندانپزشکی که به دنبال برنامه‌های آموزش مداوم است، در عرصه دندانپزشکی پیشتاز خواهد بود و می‌تواند با استفاده از به‌روزترین مواد و تکنیک‌ها، به شما در دستیابی به بهترین حالت بهداشت دهان و دندان کمک کند.

۲. آیا دندان‌پزشک مورد اعتماد دیگران است؟

وقتی به دنبال خرید خدماتی هستید که خیلی نمود بیرونی ندارند و به چشم نمی‌آیند به یک معرف معتبر نیاز دارید. در زمینه دندان‌پزشکی، وقتی به دنبال یک دندان‌پزشک هستید، نیاز به ارجاع شخصی در داخل مطب دندانپزشکی یا دندان‌پزشکی دیگر دارید. برای پیدا کردن یک دندان‌پزشک مورد اعتماد می‌توانید با جراح دهان، اندودنتیست، متخصص ارتودنسی یا دندان‌پزشک اطفال تماس گرفته و مشورت کنید.
نظرات آنلاین هم می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشند، اما همیشه بازتاب واقعی از خدمات دندانپزشکی نیستند. با این حال به دنبال نظرات دیگران درباره آنچه شما نیاز دارید، باشید.
نظرات شفاهی و بررسی‌های آنلاین راهی آسان برای درک شهرت یک دندان‌پزشک هستند. امروزه می‌توانید از مهارت و تخصص ارائه‌دهنده خدمات به واسطه شهرت آن‌ها در جامعه دندانپزشکی مطلع شوید (از متخصصی که قبلاً به وی مراجعه کرده‌اید درخواست کنید یا در صورت نیاز به متخصص، از دندان‌پزشک عمومی خود بخواهید به شما مشورت دهند).
ما در عصر اطلاعات بی‌حدوحصر و شایسته‌سالاری زندگی می‌کنیم. وقت بگذارید و از طریق وب‌سایت، مشارکت جامعه و شبکه‌های اجتماعی درباره دندان‌پزشک مورد نظر خود تحقیق کنید. همچنین اگر می‌خواهید وقت خود را برای یادگیری در مورد عمل دندانپزشکی اختصاص دهید، اطلاعات زیادی در دسترس شما قرار دارد. اگر به دندانپزشکی ارجاع شده‌اید که هیچ اطلاعاتی در مورد او در اینترنت به‌صورت آنلاین در دسترس نیست، می‌تواند نشانه‌ای شفاف باشد که بهتر است به دنبال دندان‌پزشک دیگری باشید.
اگر تحت درمان توسط متخصصی هستید (به‌عنوان مثال کاشت ایمپلنت، عصب کشی و یا ارتودنسی)، از او سؤال کنید که اگر خود او نیاز به درمان داشت به کدام دندان‌پزشک مراجعه می‌کرد. برای گرفتن نظر دندان‌پزشک دوم، از دندان‌پزشکی دیگر وقت ملاقات بگیرید. این امر به شما فرصت می‌دهد تا دفتر کارکنان، کارمندان و نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید تشخیص دهید که دندان‌پزشک فعلی شما بهترین گزینه است یا خیر.

۳. آیا دندان‌پزشک به آنچه بیمارانش می‌خواهند اهمیت می‌دهد؟

آیا از اولین تماس، تیم دستیاران و خود پزشک به نظرات بیمار گوش می‌دهند و آنچه را که شنیده‌اند در نظر می‌گیرند؟ آیا آن‌ها مهارت خوب گوش دادن دارند؟ آیا انتظارات مراجعان آن‌ها مشخص و برآورده شده است؟
در مراقبت‌های بهداشتی در حال حاضر یافتن شخصی که واقعاً به نظرات مردم اهمیت دهد دشوار است. هنگام جستجوی یک دندان‌پزشک، مهم است به دنبال پزشکی باشید که تمایل دارد مدتی را با بیمار سپری کند و واقعاً به فکر درست کردن مشکلات باشد.
مهم‌ترین چیزی که بهترین دندان‌پزشک می‌تواند به بیماران خود پیشنهاد کند تمایل به شخصی‌سازی درمان است. ایجاد آگاهی در بیماران در مورد مشکلات آن‌ها به ایجاد یک رویکرد مثبت تیمی کمک می‌کند که در آن دندان‌پزشک و بیمار باهم همکاری می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.
مراقبت‌های ویژه دندانپزشکی با گوش دادن به دغدغه‌ها و خواسته‌های بیمار آغاز می‌شود. این موضوع اساس یک درمانِ بیمار محور است.
اولین چیزی که بیماران باید در دندان‌پزشک جستجو کنند، دلسوزی است. مطب دندان‌پزشک باید کاملاً تمیز و بهداشتی باشد، کارکنان باید مهربان باشند، از فناوری به‌روز استفاده شود. با این حال، وقتی بیمار برای درمان مراجعه می‌کند و دندان‌پزشک به اندازه کافی دلسوز نباشد که واقعاً به نیازها و خواسته‌های بیمار اهمیت دهد، مطمئناً تجربه‌خوبی برای بیمار نخواهد بود.
شما باید کسی را پیدا کنید که وقت بگذارد تا شما و نگرانی‌های شما را درک کند و بتوانید با او ارتباط برقرار کنید.
بیماران مجذوب ترکیبی از ویژگی‌های دلسوزی و اعتمادبه‌نفس در دندان‌پزشک خود می‌شوند. این خصوصیات جدا از هم نیستند، اما وجود بیش از حد یکی می‌تواند دیگری را جبران کند. پزشک با اعتمادبه‌نفس بیش از حد، ممکن است بی‌توجه یا بی‌علاقه به نظر برسد. دندان‌پزشکان باید تعادل در دلسوزی و اعتمادبه‌نفس خود را پیدا کنند که به بیماران جدید کمک می‌کند، احساس راحتی کنند و بهتر به دندان‌پزشک اعتماد کنند.
بیماران باید به دنبال یک دندان‌پزشک با توانایی و تمایل به شنیدن کامل آن‌ها باشند و درمان را متناسب با نیاز بیمار تنظیم کنند.

۴. آیا این درمان مطابق با نیازهای شما است؟

بیماران باید به خواسته‌های خود از دندان‌پزشک فکر کنند. زیرا علی‌رغم آنچه برخی از بیماران فکر می‌کنند، همه مطب‌های دندان‌پزشکی یکسان نیستند. برخی از دفاتر در سطح بالایی از مراقبت‌های شخصی متمرکز خواهند شد در حالی‌که برخی دیگر شیوه متفاوتی دارند.
به‌عنوان مثال برخی از مطب‌ها فقط مراقبت‌های اورژانسی را در نظر می‌گیرند.
یک مطب دندانپزشکی کمی شبیه رستوران است. هر عمل دندانپزشکی مدل تجاری متفاوتی دارد که همه آن‌ها می‌توانند جواب دهند. برخی بسیار شلوغ هستند و بیماران زیادی را در روز می‌بینند. دیگران در طول روز فقط چند بیمار را ویزیت می‌کنند و برای دیدن هر بیمار وقت بیشتری می‌گذارند. هیچ‌کدام از این روش‌ها درست یا غلط نیست. به‌عنوان بیمار ببینید که کدام سبک متناسب با شخصیت شما است و باعث می‌شود، احساس راحتی کنید. شاید بهتر باشد با مطب تماس بگیرید و کمی در مورد تجربه بیمار بودن از آن‌ها سؤال کنید. انتخاب چیز جدید در این دنیا آسان نیست و یافتن دندان‌پزشک یک انتخاب مهم است.
بیماران باید به دنبال مطب متناسب با نیازهای خود باشند. بعضی از بیماران ممکن است از رویکردی آرام در مراقبت از بیمار لذت ببرند، به فناوری اهمیت ندهند و ترجیح دهند هیچ تغییر بزرگی ایجاد نکنند. برخی دیگر ممکن است از تأیید از طریق پیامک، فناوری جدید و شنیدن درباره تحقیقات جدید که رویکرد پزشک برای مراقبت از آن‌ها تغییر داده است، لذت ببرند.
فراموش نکنید که به‌عنوان بیمار با گزینه‌های فراوانی روبرو هستیم و حق انتخاب زیادی داریم. برخی از دندان‌پزشکان هستند که خدمات اورژانسی ارائه می‌دهند، این دندان‌پزشکان به‌طور معمول برای کشیدن دندان‌های ترک‌خورده یا آبسه شده بیماران کار می‌کنند و برای درمان‌های فوری مناسب هستند. دندان‌پزشکان دیگری هستند که کار ترمیم دندان را انجام می‌دهند. این نوع دندان‌پزشک به شما کمک می‌کند تا حفره‌ها یا شکستگی‌ها را برطرف کنید، دندان شکسته را تاج بزنید یا حتی بیماری لثه را کنترل کنید.
آخرین گروه دندان‌پزشکان می‌تواند درمان‌های احیاکننده را ارائه دهد. این نوع دندان‌پزشکان می‌توانند دندان‌های شما را که از ساییده شدن یا فشردگی آسیب دیده‌اند را درمان کنند، دندان‌های ازدست‌رفته را جایگزین کنند و حتی ممکن است کل دندان‌های بیمار را با یک دندان جدید جایگزین کنند. برخی از دندان‌پزشکان سال‌ها را صرف مطالعه و تمرین می‌کنند تا در هر زمینه متخصص باشند.
دندانپزشکی را انتخاب کنید که مطابق با اهداف و شرایط شما باشد و به دنبال تیم دندانپزشکی باشید که در مورد روش‌های درمانی متفاوت برای بیماران مشتاق باشد.
آنچه بیمار باید هنگام پیدا کردن دندان‌پزشک جدید جستجو کند، به سطح مراقبت مورد نیاز و ارزش آن‌ها بستگی دارد. اگر بیمار به دنبال یک دندان‌پزشک برای خدمات اورژانسی خود باشد، کلینیک‌های دندانپزشکی اطراف محل زندگی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
انتخاب زمانی مهم و حیاتی می‌شود که بیماران با آسیب قبلی، مزمن یا زودرس دندان به دنبال یک دندان‌پزشک جدید و یا بهترین دندان‌پزشک هستند. در آن صورت، مهارت دندان‌پزشک و تیم دندانپزشکی بسیار مهم است. یک انتخاب اشتباه، معمولاً منجر به درمان نادرست و پیشرفت آسیب می‌شود. به‌ندرت بیماران از یک عمل ترمیمی دندانپزشکی برای درمان به پزشک دیگر ارجاع می‌شوند.
بیماران باید به دنبال راهی باشند که مطابق ارزش‌های آن‌ها باشد. برخی از افراد فقط خدمات حداقلی را می‌خواهند، در حالی که دیگران در جستجوی تیم دندانپزشکی هستند که تمام آرزوهای آن‌ها را برای سلامتی مطلوب برآورده کند.
بنابراین، اولین گام این است که بیمار بداند به دنبال چه چیزی است سپس به دنبال یک تیم دندانپزشکی می‌گردد که بتواند این انتظارات را برآورده کند. آن‌ها باید به دنبال مطبی باشند که مطابق ایده‌­آل با آنچه آن‌ها بهینه تعریف می‌کنند به نظر برسد.

۵. آیا این درمان یک تجربه عالی برای بیمار ایجاد می‌کند؟

از لحظه ورود بیمار به مطب تا زمان رفتن او، هر بیمار باید احساس کند تجربه‌ای متفاوت دریافت می‌کند.
دنیای امروز به متخصصینی نیاز دارد که به جزئیات توجه کنند، یعنی نه‌تنها در کار بالینی مهارت داشته باشند، بلکه در برقراری روابط انسانی هم بسیار توانمند باشند.
بیماران باید به دنبال مطبی باشند که به‌طور مداوم یک تجربه عالی را برای بیمار فراهم کند.
مهارت‌های دیداری و کلامی که تعیین‌کننده هستند را ارزیابی کنید. دندان‌پزشک در عمل برای شناسایی اهداف و اولویت‌های بیمار مخصوصاً برای سلامتی و بهبود بیمار چه کاری انجام می‌دهد؟ چگونه دندان‌پزشک برای به‌روزرسانی مداوم مهارت‌ها و تکنیک‌ها جهت فراهم آوردن گزینه مناسب برای بیمار، تلاش می‌کند؟ مطب دندانپزشکی برای ایجاد یک محیط امن برای بیماران چه کاری انجام می‌دهد؟

۶. آیا تیم دندانپزشکی راضی و خوشحال است؟

بهترین دندان‌پزشک کسی است که برای آموزش تیم خود سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتوانند خدمات بهتری به بیماران ارائه دهند. آن‌ها همچنین واقعاً به دیدن اعضای تیمشان برای رسیدن به اهداف شخصی و شغلی خود اهمیت می‌دهند.
شما نه‌تنها باید احساس محبت از طرف دندان‌پزشک و پرسنل او دریافت کنید، بلکه باید شواهد واضحی را نیز در این زمینه مشاهده کنید که نشان می‌دهد دندان‌پزشک به ارائه بهترین مراقبت از هر بیمار اهمیت می‌دهد. هنگام مراجعه به مطب، کارمندان محترمی که به نظر می‌رسد عاشق شغل خود هستند، چیزهای زیادی در مورد انتخاب بهترین دندان‌پزشک به ما نشان می‌دهند.
شما باید به دنبال مطبی باشید که در آن احساس کنید کارمندان از حضور در تیم چقدر خوشحال هستند، آن‌ها از فرهنگ عالی برخوردارند و متعهد به ارائه بهترین محصول و تجربه ممکن به بیماران خود هستند. اگر کارکنان خوشحال هستند و میزان خروج از موقعیت شغلی در آن مطب کم باشد، می‌توانید مطمئن باشید که در رأس آن سازمان، شخصی قرار دارد که به آنچه برای جامعه خود فراهم می‌کند اهمیت می‌دهد و همه اعضای تیم از آنچه ارائه می‌دهند احساس خوبی دارند. در واقع، شما باید مطبی را پیدا کنید که مردم در آن به جزئیات اهمیت دهند، زیرا در آنجا قرار است بهترین خدمات را دریافت کنید.

۷. آیا از آخرین فناوری‌های درمانی استفاده می‌شود؟

بیماران باید خواهان فناوری دیجیتال، نمایش دیجیتال، تصویربرداری سه‌بعدی و چاپ سه‌بعدی باشند! همه این‌ها به دندان‌پزشکان امکان می‌دهد درمان قابل پیش‌بینی، کارآمدتر و دقیق‌تری متناسب با زمان و بودجه بیمار ارائه دهند.
وقتی به دنبال دندان‌پزشک جدید می‌گردیم، یافتن مطبی بهتر است که نه‌تنها تجربه راحت‌تر بلکه از شیوه‌های کارآمدتر استفاده کند، در این زمینه مطبی که از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند دست برتر را دارد.
چند نمونه از این فناوری‌ها عبارتند از: CBCT برای تشخیص صحیح شرایط کلی بالینی بیمار، عکس رادیولوژی دیجیتال برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض پرتوهای رادیوگرافی، عکس‌برداری داخل دهانی برای ارتباط بهتر و اسکن دیجیتال برای پیش‌بینی بهتر نتیجه ترمیم. به‌عنوان یک بیمار این ویژگی‌ها (همراه با راحتی کلی با محیط) در انتخاب مطب دندانپزشکی جدید بسیار مهم هستند.

۸. آیا دندان‌پزشک در جامعه محلی فعال است؟

بهترین دندان‌پزشکان نه‌تنها بهترین خدمات دندانپزشکی بالینی را انجام می‌دهند و روی تیم‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، بلکه برای جامعه نیز ارزش قائل هستند. بسیاری از آن‌ها برخی روزها به‌صورت رایگان خدمات دندانپزشکی را انجام می‌دهند و در مراسم خیریه شرکت می‌کنند.

۹. آیا تیم دندانپزشکی مراحل درمان را ثبت و ضبط می‌کند؟

ارزیابی این مورد سخت است زیرا بیمار فیلتر خوبی برای مشاهده کیفیت در سطح خرد ندارد. با این حال، دندانپزشکی که از کار خود تصاویر تهیه می‌کند (نه از دندان‌پزشکان دیگر) و عکس‌هایی از موارد مشابه شما را به شما نشان می‌دهد، تمایل به کار در سطح بالاتر از کسانی دارد که این کار را نمی‌کنند. مستندسازی یک عنصر مهم برای برنامه‌ریزی درمان و ارتباط آزمایشگاهی / متخصص است.

۱۰. آیا تیم دندانپزشکی یک تیم واقعی است؟

یک بیمار باید به دنبال صداقت، تعهد به علم و رویکرد محافظه‌کارانه در زمینه حفظ سلامت باشد. به‌عبارت دیگر، بیمار نباید فقط به دنبال یک دندان‌پزشک بلکه به دنبال تیمی باشد که باهم کار می‌کنند و رشد می‌کنند.

۱۱. آیا دندان‌پزشک و تیم آن‌ها کنترل عفونت را به‌خوبی انجام می‌دهند؟

مطب‌های دندانپزشکی پاکیزه، استفاده از تجهیزات محافظتی مناسب و نظافت کلی، باید در بالای لیست شما قرار بگیرد. اگر در طول جلسه ملاقات خود با دندان‌پزشک چندین بار تیم بالینی را مشاهده نکردید که بهداشت دست را انجام می‌دهند، باید نسبت به انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید.
تمرکز بر پیشگیری باید از اولویت‌های اصلی بهترین دندان‌پزشک باشد. اساساً دندان‌پزشکان تمایل دارند که در دندانپزشکی بیماری را درمان کنند ولی تمرکز بر پیشگیری و سلامت کلی باید یکی دیگر از اولویت‌های اصلی بیماران باشد.

۱۲. آیا دندان‌پزشک مورد نظر شما، دندان‌پزشکان دیگری را آموزش می‌دهد یا آن‌ها را راهنمایی می‌کند؟

دندانپزشکی که به دیگران آموزش می‌دهد تمرکز خود را بر مراقبت از دانش و آگاهی خود افزایش می‌دهد. خواه در دانشکده دندانپزشکی باشد یا در یک کانون، دندانپزشکی که از طریق کار خود تدریس می‌کند به‌طور مرتب به‌روز بوده و سعی می‌کند در سطح بالاتری خدمات ارائه کند.

۱۳. آیا عمل دندانپزشکی سازمان‌یافته است؟

نشستن در زمان ملاقات به‌طور تصادفی اتفاق نمی‌افتد، این ناشی از یک تمرین سازمان‌یافته با رهبری محکم است.

۱۴. دندان‌پزشک و تیم آن‌ها چه احساسی در شما ایجاد می‌کنند؟

بیمار باید به دندان‌پزشک و مطب ایمان داشته باشد. راهی برای اندازه‌گیری این موضوع وجود ندارد، اما بسیاری از اقدامات دندانپزشکی ناراحت‌کننده است و ممکن است با درد و ناراحتی زیادی همراه باشد، شما باید ایمان داشته باشیدکه دندان‌پزشک قصد دارد یک تجربه فوق‌العاده و نتیجه نهایی ایجاد کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =